Monday, July 7, 2008

بوقتادة و بونبيل1




6 comments:

Anonymous said...

هاي

انا مدونه جديده ومثلييه وبحب اخش مدونتك
وبحب الكلام الي بتكتبه

لكن انا عندي مشكله يا جماعه في واحد بيخش مدونتي وبيشتم وبيقول كلام وحش جدا

انا منهاره من امبارح لأني لما رجعت من السفر وشفت الي كاتبه اتصدمت جدا وفضلت اعيط

هو ده يمكن تعرفوه قولوله يبعد عني وعن الشتايم ده عيب ومش كويس انا بت ناس ومحترمه

وده الكلام الي كتبه على الرابط ده
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2495436183981286986&postID=1493000210234007890

عاشق ياسمين الشام said...

هههههههههههه

حلوين.

شكرا عالرسوم.

تحياتي

Anonymous said...

عزيزي الكاتب
بالصدفة وجدت هذه المدونة و اعجبني ما فيها .تكتب عن الحزن الملل عم الحب بالرغم من أنك صغير السن . ذكرتني عندما مررت بنفس هذ الأحاسيس. أخبرني المزيد عنك

knight said...

الأخت الكريمة نيفين
أنا كمان انصعقت لما دخلت على مدونتي و لقيت الكلام الجارح البذئ الواطي الي كتبه في مدونتي
هذا الحيوان جبان لدرجة انه منتحل شخصية صديقي اللورد و يشتم الناس باسمه
انا مسحت تعليقاته الي تعبر عن أصله و نوعه و تربيته

لا تعيريه اي اهتمام و امسحي تعليقاته
سلام :)

knight

knight said...

شكرا يا عاشق ياسمين الشام :)

knight said...

الأخ العزيز
anonymous
شكرا على الوقوف و قراءة مدونتي
و انا سعيد ان مدونتي عجبتك:)
انا عربي مثلي
عمري 21 سنة
افرغ همومي و افكاري في مدونة
اسألني اذا في سؤال معين في بالك:)